Els cameos d’Hergé

25 gen.

És conegut que Hergé es va dibuixar a ell mateix i a alguns dels seus col·laboradors en determinades vinyetes de les aventures de Tintín. Per exemple el podem veure a la primera vinyeta de “Tintín al Congo” a l’estació de tren, a “El ceptre d’Ottokar” en la cerimònia on condecoren a en Tintín o a “L’afer Tornassol” en l’escena on hi ha una gentada davant del castell de Molins de Dalt.

Però on es va aprofitar al màxim el recurs del “cameo” d’Hergé va ser en la sèrie de dibuixos animats de l’any 1991 produïda per Ellipse-Nelvana, on en algun moment donat apareix la seva figura en tots els capítols. En el següent vídeo hi ha un recopilatori de totes aquestes aparicions de la figura del mestre de la línia clara a la sèrie de TV:

Per últim, recalcar que a l’inici de la pel·lícula “El secret de l’Unicorn” dirigida per Steven Spielberg, també apareix el mateix Hergé dibuixant a en Tintín, en un bonic homenatge a l’autor belga.

herge_spielberg.png

Una resposta per a “Els cameos d’Hergé”

  1. unicornplatejat 25/01/2016 a 18:47 #

    Un interessant article. Que us vagi bé per Tintincat. Records.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: