Exposició a París a finals d’any

6 gen.

Hem tancat un any 2015 en el qual s’han realitzat dues grans exposicions en l’àmbit europeu sobre la figura de Tintín i de les quals ja n’hem parlat en aquest blog: la primera va ser la mostra “El museu imaginari de Tintín” al “Musée en Herbe” de París i la segona ha estat “Tintin: Herge’s Masterpiece” al Somerset House de Londres.

Doncs per finals d’aquest any 2016 ja s’anunciat que la capital francesa tornarà a acollir una exposició retrospectiva sobre Hergé, serà a partir del 28 de setembre al Grand Palais situat a l’avinguda del Camps Elisis. Serà el primer cop que aquest centre acull una exposició sobre el món del còmic, que serà organitzada amb la col·laboració del Museu Hergé de Louvain-la-Neuve.

grand palais

L’exposició es presenta com a una oportunitat per a conèixer la dinàmica creativa d’Hergé, un apassionat per altres artistes del seu temps que fins i tot col·lecciona (Miró, Lichtenstein, Fontana…) i que s’interessa per altres arts com el cinema o la fotografia. La mostra convidarà als visitants a explorar temes tan diversos com la família d’Hergé, els artitstes que van marcar el seu desenvolupament artístic, el naixement de Tintín, els descobriments tecnològics que van marcar les aventures del jove reporter, etc.

Per mostrar totes aquestes facetes de la seva vida i obra, l’exposició comptarà amb dibuixos originals, pintures, fotografies, entrevistes, manuscrits i testimonis que explicaran detalls sobre el camí d’aquest gran artista del segle XX.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: