2a subhasta Tintín i Univers Hergé

1 nov.

D’aquí a un mes, el divendres 1 de desembre, tindrà lloc la segona subhasta de material tintinaire al nostre país organitzada per “Subhastes públiques de Barcelona (SUPUBA)”. Recordem que la primera edició es va fer el passat 31 de març i ja en vam parlar en aquest bloc.

Segons van informar des de 1001, associació catalana de tintinaires, la subhasta tindrà dues parts, una primera dedicada a les planxes originals i il·lustracions del món del còmic de diversos autors i èpoques. La segona part estarà dedicada a l’univers Hergé amb diverses primeres edicions de Tintín en diversos idiomes, àlbums autografiats per Hergé i figures de resina, la majoria descatalogades.

2asubhastaEl catàleg que s’està elaborant amb el material de la subhasta es podrà consultar a l’enllaç: http://supuba.com/ca/subhasta-comics/


Actualització (26/11/2017): segons informa 1001 – associació catalana de tintinaires, la subhasta s’ha ajornat i canviarà d’ubicació. La subhasta tindrà lloc el dissabte 17 de febrer de 2018, al matí, al nou espai GALERIE CANTONET, C/ Zamora, 105, 5è 1a, 08018 Barcelona

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: