Les joies de la Castafiore és un dels àlbums més admirats i comentats de l’obra d’Hergé, un còmic on res és el que sembla, tot un divertimento amb els personatges de les aventures de Tintín on tota la trama es desenvolupa al castell de Moulinsart.
Hi ha molt per comentar, però ens ha agradat llegir en aquest article del aquest blog “Interrobang” un petit joc que fa Hergé amb una agulla que subjecta el coll de la camisa del professor Tornassol. És un dels molts petits detalls que podem anar trobant en els còmics de Tintín, que en una primera lectura pot passar desapercebut i que fan imprescindible una relectura dels llibres per poder descobrir-los.
En aquest mateix blog també podem llegir una altra entrada dedidcada al Museu Hergé i a l’àlbum de Les joies de la Castafiore.
Mercès per referenciar els posts publicats sobre Tintín i la maravellosa obra “Les joies de la Castafiore” en el Blog Interrobang.
Salut!